Logo-DXF-pay-off
 De Dentist X-Factor: interactieve workshop met 6 KRT / KRM  punten



Nog nooit veranderde de samenleving zo snel als tegenwoordig en het zal hierna nooit meer zo langzaam gaan als nu. Dit is het gevolg van de exponentiële toename van technologie waar we allemaal mee te maken hebben. Hierdoor verandert de consumptie en communicatie.
Dentist X-Factor inclusief 6 KRT punten!

Patiënten worden mondiger. Tandheelkundige professionals weten vaak niet hoe ze met deze nieuwe manier van communicatie of manieren om moeten gaan. Hoe krijg je als tandartspraktijk de Dentist X-Factor? Online én offline.

Ieder mens en iedere organisatie heeft een X-Factor, net als de meest succesvolle artiesten. Die lijken feilloos aan te voelen wat hun X-Factor is, maar zijn zich daar niet bewust van. Ze communiceren oprecht en gedragen zich authentiek. Juist daardoor krijgen ze fans. Tijdens de Dentist X-Factor-Training helpen we jouw X-Factor te vinden en zorgen we dat jouw praktijk gaat swingen. Met het unieke BXF-model ontdek je wie je écht bent en wat jou uniek maakt. Dat is goed voor jou, je praktijk en je patiënten. Meer plezier in je werk en je leven. Gegarandeerd succes in je business.krmlogo

Met het BXF-model combineer je je X-Factor met je marketing en communicatiestrategie. In the real world en in de virtuele omgeving. Daar waar je patiënten zijn. Daar waar je potentiële fans en ambassadeurs zijn. Daar waar je succes ligt.

Drie interactieve sessies die vanuit verschillende invalshoeken belichten hoe je als tandheelkundig professional mensen mee kunt krijgen om zo vernieuwing te creëren binnen je praktijk. Inzichten direct toepassen op echte cases, gelinkt aan relevante uitdagingen voor een moderne tandartspraktijk.

Wat neem je mee?

  • De teamflow zorgt voor gelukkiger werknemers en minder ziekteverzuim.
  • Je kent je kernwaarden, waardoor disruptie minder vat op je heeft.
  • Je kan direct aan de slag met praktische tips voor het motiveren van en het leiding geven aan professionals (indien van toepassing)
  • Je bent op de hoogte van de ontwikkelingen op het gebied van social media en digitale communicatie en begrijpt hoe je deze bewuster kan inzetten binnen je eigen business.
  • Je ziet nieuwe mogelijkheden op het vlak van (online) marketing en sales.
  • Je weet hoe je moet omgaan met de digitale transitie, waarbinnen ook jouw onderneming zich begeeft.
  • Je ervaart meer motivatie en weet deze over te brengen naar je team. Daardoor haal je meer uit jezelf en de mensen waar je mee samenwerkt.
  • Je weet hoe je jezelf neerzet als aantrekkelijk ‘merk’ met ambassadeurs die zich als fan gedragen.
  • Je weet hoe nuttig gebruik te maken van reviewplatformen, zoals zorgkaartnederland.
  • Je communiceert effectiever en persoonlijker met klanten en collega’s.
  • Je creëert intern draagvlak voor vernieuwende ideeën en stimuleert innovatie vanuit je team.
  • Je kan direct aan de slag met praktische tips voor het beter benutten van je tijd.

Voor wie? Tandheelkundig professionals

Duur: 1 dag
Investering: €895 p.p. excl. btw. (mondhygiënisten €595)
Type training: open inschrijving (ook als inCompany variant verkrijgbaar)

Accreditatie: 6 KRT / KRM punten
Trainers: Henkjan Smits, Katrien Braeckmans en Erik Jan Koedijk


Schrijf je in / meer informatie
De Dentist X-Factor trainers

 

Henkjan Smits (talentontwikkelaar)

Hoewel de roots van Henkjan in de muziekindustrie liggen, heeft hij zijn werkgebied al geruime tijd uitgebreid naar het bedrijfsleven. Henkjan was ook marketing director van het nationaal product bij BMG en daarmee verantwoordelijk voor artiesten als Candy Dulfer, Herman Brood, Kane, etc. De link was snel gelegd. In de muziekwereld inspireerde hij artiesten hetHenk-Jan-profiel beste uit zichzelf te halen en met minder geen genoegen te nemen. Hij maakte artiesten bewust van het belang van consistent gedrag en communicatie, waardoor fans trouw blijven en eventuele fouten vergeven. Dit is niet anders in een commerciële organisatie. Het centraal stellen van de klant is van belang om succesvol te zijn. Vandaar dat hij zijn kennis en ervaring inzet zodat jouw bedrijf haar commerciële doelstellingen bereikt.

 

Katrien Braeckmans (organisatieontwikkelaar)

Katrien is klinisch psycholoog en studeerde af op het thema ‘motiveren van medewerkers’. Ze was onder andere actief als managementconsultant voor een Brits bedrijf en als hoofdredacteur van CFO magazine. Momenteel is zij werkzaam als programmadirector en trainer, voornamelijk verbonden de (internationale) management development trajecten en leadership journey’s rond thema’s zoals leiderschap, persoonlijke ontwikkeling, communicatie, strategie en verandering. Katrien is nieuwsgierig, verbindend, gedreven en enthousiast. Het verdiepen van perspectieven, verbreden van kennis en dit verbinden aan de context van de organisatie waarbinnen individuen zich bewegen, zijn voor haar belangrijke elementen van een succesvolle leerervaring. De partner van Katrien is tandarts.

 

Erik Jan Koedijk (digitaal strateeg)

Erik Jan is energiek en gedreven en houdt zich sinds 1992 met internet en communicatie bezig. Erik Jan hielp in 1994 een eerste webshop lanceren binnen de bloemenbranche en was geruime tijd werkzaam op internationale posities, waarondeErik-Jan-Koedijkr bij NOKIA. Sinds 2007 is hij zelfstandig ondernemer en met name als directieadviseur actief. Ook wordt hij regelmatig ingeroepen in de rol van digitaal crisisadviseur. Erik Jan geeft regelmatig workshops en lezingen en is een graag geziene gast bij (internationale) congressen en evenementen. Hij onderscheidt zich door zijn kennis in sales, marketing, internationale ervaring en (internet) technologie.


Schrijf je in / meer informatie

Programma deel 1

09.00 Ontvangst

09.30 Opening & introductie. Leerwensen: naar welke inzichten ben je vandaag op zoek?

10.30 Interactieve sessie ‘Hoe krijg je als tandartspraktijk de X-factor?’ door Henkjan Smits – Thema’s: de tandarts als aantrekkelijk merk, het krijgen van fans, jezelf krachtiger en authentiek profileren, het ontdekken van je eigen X-factor

11.30 Interactieve sessie ‘Patiëntcommunicatie vroeger en nu’ door Erik Jan Koedijk – Thema’s: beter communiceren met je patiënten en andere relevante partijen, inzet social media, nieuwe verdienmodellen, marketing & sales voor de moderne tandartspraktijk.

12.30 Lunch met ruimte voor persoonlijke vragen aan trainers en ruimte om te netwerken

13.30 Take aways ochtendprogramma – met welke inzichten uit de ochtend wil je deze middag actief aan de slag?

13.45 Introductie praktijk cases: echte uitdagingen van de moderne tandartspraktijk


Schrijf je in / meer informatie

Programma deel 2

14.00 Uitwerken cases met actieve coaching door Henkjan, Erik Jan en Katrien

14.45 Presentatie aan de jury

15.10 Pauze met luxe versnaperingen (Jury in beraad)

15.30 Uitslag door de jury

15.40 Tandarts worden, een droom? Jong talent Jort, technasiumleerling (13 jaar): wist al op zijn 7de: “Ik word tandarts!

16.00 Interactieve sessie ‘De tandarts als manager’ door Katrien Braeckmans -thema’s: intern draagvlak creëren voor je nieuwe ideeën, motiveren, leidinggeven aan en communiceren met je medewerkers

17.00 Terugblik op de dag – afronden & conclusies

17.30 Borrel

18.00 Diner met ruimte voor persoonlijke vragen aan trainers en ruimte om te netwerken

19.30 Einde Dentist X-Factor workshop

Inschrijven Dentist X-Factor

Vul hieronder het formulier met je gegevens in. De training kost €895 excl. BTW per persoon. Velden met een * erachter alsjeblieft niet leeg laten.

Wil je meerdere mensen inschrijven, geef dit alsjeblieft aan bij opmerkingen. We nemen dan binnen twee werkdagen contact met je op!

Voor welke datum/plaats schrijf je je in*


Jouw gegevens

Praktijknaam* :

Je voornaam*

Je achternaam*

Straat + huisnummer*


Postcode*

Plaats*

Je e-mailadres*

Je (mobiele) telefoonnummer*:

Je functie*:

Optioneel in te vullen:

E-mail praktijk

Telefoonnummer praktijk

Opmerking


Niet werkzaam in de gezondheidszorg meer wel geïnteresseerd in onze workshops?

Vul hieronder het formulier met je gegevens in en we nemen contact met je op!