Op zoek naar een inspirerende spreker of dagvoorzitter?
Boek Henkjan Smits of  Erik Jan Koedijk als spreker!

Vind de meest inspirerende sprekers voor uw evenement en business meeting. Tevens presentatoren en dagvoorzitters beschikbaar.

Op zoek naar een inspirerende spreker voor uw evenement, nieuwjaarsreceptie, business meeting, klantendag, seminar of congres? Henkjan is samen met Erik Jan BXF-spreker en dagvoorzitter. Ze organiseren ook (inCompany) trainingen en workshops. Als spreker worden ze regelmatig gevraagd voor onderwerpen als: social media, disruptieve innovatie, duurzame inzetbaarheid, klantgerichtheid, reputatiemanagement, sales, marketing en communicatie.

Ze verstaan de kunst van inspireren door storytelling en leggen feilloos de link naar de praktijk van de toehoorders. Hierdoor past een lezing van Henkjan en/of Erik Jan bij iedere organisatie en elk evenement. Neem daarom vandaag nog contact met ons op.

 

 

revolution-slide-3



Vraag een offerte of informatie aan:

Je naam (verplicht)

Je e-mailadres (verplicht)

Naam organisatie (optioneel)

Je functie (optioneel)

Je telefoonnummer (verplicht)

Selecteer waar je interesse naar uit gaat (meerdere antwoorden mogelijk)

In welke rol:

Indien u de datum weet, welke datum?

Opmerkingen (vul hier aanvullende informatie in zoals doelgroep, locatie, budgetindicatie etc)

Erik Jan koedijk is spreker, dagvoorzitter, trainer en adviseur
Redenen om Erik Jan als spreker te boeken:

Communicatie & PR
Erik Jan geeft concrete handvatten
Inspiratie
100% inspiratie door narrative storytelling
Sales & Marketing
Internationale ervaring + partnerstrategie
Social Media
Sinds 1992 online en is internet strategist
De toekomst van retail
Erik Jan toont hoe retail kan overleven
Branding & reputatie
Had EMEA positie NOKIA
Duurzame inzetbaarheid
Verbinding met collega's
Disruptie (Internet of things / Bigdata / Robotisering)
Uw businessmodel verandert!
  • Nationale Politie
  • Vodafone
  • ONL voor ondernemers
  • Van Delen Telecom
  • Tuborg
  • Veiligheidsregio Zeeland VRZ
  • PPG
  • Provincie Noord Brabant
  • TMO-Hogeschool-Modemanagement
  • Shimano
  • Stichting Roos
  • NXP
  • Graafschap college Doetinchem
  • Technische Unie
  • Provincie Zuid-Holland
  • Promotie Zeeland Delta
  • Rabobank
  • Hapimag
  • New York Pizza
  • PGGM
  • Pfizer
  • Carlsberg
  • UWV WERKbedrijf
  • De Hoop Terneuzen
  • NOCNSF
  • De Baak
  • Van der Valk
  • Start People
  • Omroep Zeeland
  • Stichting Jong Ondernemen
  • NIMA
  • Hogeschool Zeeland
  • KPN
  • Van Haren
  • Kwaliteitsinstituut Nederlandse Gemeenten
  • NATO
  • CIOS
Vraag een offerte aan


Redenen om Henkjan als spreker te boeken:

Communicatie & PR
Maak fans door authentieke verbinding
Inspiratie
100% inspiratie door narrative storytelling
Sales & Marketing
Henkjan was jaren marketing director muziekbusiness
Social Media
Conversatie met klagers en fans
De toekomst van retail
bricks vs clicks
Branding & reputatie
De gevolgen van een verrot imago’
Duurzame inzetbaarheid
Talentontwikkeling
Disruptie (Internet of things / Bigdata / Robotisering)
Leer van de muziekindustrie in de 90’s
  • GGD
  • Rabobank
  • Politie Korps Landelijke Politiediensten
  • PC Uitvaarzorg
  • <itsubishi Motors
  • Manpower
  • Lucas Bols
  • Lexis Nexis
  • HEMA
  • Ziengs Schoenen
  • Young Executive Recruitment YER
  • Yacht
  • Wellant College
  • Week van de ondernemer 2015 WVDO #WVDO Futureproof Ondernemen
  • Wedeflex de norm in duurzame daksystemen
  • Schwarzkopf Professional
  • Scenter
  • GOM
  • Deloitte
  • Albert Heijn
  • Abbvie
  • Sanec
  • ROC van Twente
  • ROC van Amsteram podium voor talent
  • Ordina
  • NDC VBK de uitgevers
  • Randstad
  • Peugeot
  • SNS Bank
  • Reasonnet
  • PPG
  • Luxaflex
  • DHL
  • BMW Mini
  • Mazda
  • AXA
  • Unilever
  • TNO
  • Belastingdienst
  • VNU Exhibitions
  • Hogeschool InHolland
  • Erasmus Universiteit
  • Cap Gemini
  • Spits
Vraag een offerte aan
Enkele referenties van Henkjan

Jan Willem Boissevain

“Een integraal en overtuigend beeld wat de (sociale) media met je doen en hoe je bij het publiek overkomt. Je hoort het niet vaak. Meestal blijft dat hangen bij technische getogen en algemeenheden. Niet bij Henkjan Smits. Hij weet zijn publiek de spiegel voor te houden. Tijdens een debat in Nieuwspoort over het effect van de media maakte hij indruk op mensen van de overheid en van de politiek. Ik vroeg hem zijn inspirerende verhaal te houden voor medewerkers van een jong IT-bedrijf. Hoe kun je de X-factor van de mensen en organisatie verhogen en welke impact maakt dit op de klanten en partners? Met zijn powerspeech en toegesneden advies weet hij mensen te confronteren met effecten van hun gedrag en gelijktijdig te motiveren daarin verandering aan te brengen. Organisaties en managementteams die impact willen maken op hun omgeving en talenten willen laten excelleren adviseer ik Henkjan om hulp te vragen.”

Marcovrijburg

“Bij het horen van de naam ‘Henkjan Smits’ is de eerste associatie snel gemaakt: een kritisch TV-jurylid. Ik heb Henkjan evenwel leren kennen als lid van de raad van advies van het eSociety Platform.
Na een fantastische spreekbeurt over de Business X-Factor, gevolgd door een goed gesprek, hebben we met ReasonNet Henkjan ingeschakeld om een cultuur-veranderingstraject te begeleiden binnen de organisatie. Ik heb zelden zulke degelijk voorbereidde en scherpzinnige sessies meegemaakt. Met het beoogde effect in de organisatie!
Ik beveel de aanpak om te komen tot het bereiken van de Business X-Factor voor iedere onderneming van harte aan.”

Sebastiaan Scholte

“Henkjan has successfully coached a session with our management about the importance of strategic communication with a.o. social media.
At the same session he was able to confront people in an engaging and positive way to participate.
It was a true eye opener for our management and most importantly people started to reflect about their own ability to determine their destiny.
Henkjan made good reference to our core company values by giving interesting examples from other related industries and from his own personal experience in the entertainment-business.
Whoever hires Henkjan will be assured of a day with active participation, lots of laughter and good reflection.”

ceesvanVliet

“Henkjan Smits gaf een presentatie als onderdeel van het Ahold Bedrijfskundig Leertraject. Zijn inspirerende verhaal over imago, identiteit, creëeren van fans en het belang van ‘volop in contact zijn met de klant’ heeft de groep positief getriggerd. Zijn verhalen spreken zeer tot de verbeelding doordat hij steeds weer op een verrassende manier het bruggetje maakt van artiesten naar bedrijven. Veel leden van de groep hadden een vooroordeel over Henkjan op basis van zijn rol als jurylid van de talentenjachten op tv. Door zijn inspirerende verhaal werd dit vlot weggenomen. Zo ging zijn reputatie van ongenuanceerd, bot en negatief op tv binnen 10 minuten naar kritisch maar heel inspirerend en leerzaam.

anneke haarsma

“Ik dacht eerst: dat zal wel weer zo’n westerling zijn die het ons even komt vertellen. Maar eerlijk is eerlijk: Henkjan heeft bij mij wel de luiken geopend.”

saskia van goor

“Een inspirerende dag, dat is de beste samenvatting van onze najaarsconferentie. Henkjan’s aandeel daarin was essentieel. Er waren verrassend veel parallellen tussen ’zijn wereld’ en die van ons.”




Enkele referenties van Erik Jan

hansw

“Erik Jan has inspired me and the Rabobank many times. He is an expert in new ways of communication and new media. Output and results are key in his work. His ideas are innovative, out of the box and his enthousiastic and authentic personality makes it fun doing business with him. Without a doubt, I will recommend Erik Jan. Besides that, he is a nice person.”

anatoli

“I had an opportunity to work with Erik on first of a kind IMTC Virtual Conference event ‘2025’. Erik was instrumental in brining unique session to the event, connecting speakers in the real world with avatars in Second Life, all broadcasted in real time via Livestream to the thousands of viewers. Erik’s ability to focus, stay on target and achive the result no matter what was instrumental in making ‘2025’ an iconic event for the communication industry.”

– Avaya (Radvision) Director of Product Management, Anatoli Levine

nicky

“Erik creates a tidal wide when launching a product – he has the skills to bring probably as many delegates at an event as Barack Obama does at one of his campaigns rallies. Great marketer – helped me immensely launching Nokia Intellisync in the Benelux region, whilst being mindful of the translating the events into tangible prospects.”

– Coveo, Nicky Singh

martijn

“Erik Jan, is a true expert in his field. Extensive online and offline strategic marketing knowledge.”

patoc

“Erik speaks with an incredible amount of experience both in years spent working with web technology and the variety of roles he has filled; but it is Erik’s strategic understanding of the potential of the web that most impresses. His presentation at the NATO Command & Control Centre of Excellence was engaging, entertaining, informative and, most importantly, inspirational in terms of the potential of social media use for PR/Marketing. I would highly recommend Erik to anyone planning a social media/web conference.”

bart

“Erik Jan has the unique ability to translate strategic business goals into effective online marketing concepts and internet strategies. His positive attitude, energy an optimism are a valuable addition to each boardroom. Erik Jan has supported us to realize a few important goals and changed the way we incorporate online channels in our daily news coverage.”




Henkjan en Erik Jan samen aan de slag met jouw team?

Een workshop waarbij je werkt aan het toepassen van de basis van het Business X-Factor-model. Samen met de groep: van ceo tot wijkagent – alles door elkaar! En samen met BXF-Trainers Henkjan Smits en Erik Jan Koedijk. De trainers inspireren én activeren je. Er ontstaat iets magisch, waardoor je energieniveau stijgt en echte resultaten worden geboekt!

We leren je waarom het belangrijk is de juiste vragen te stellen, doelen te formuleren en beter te focussen. Hoe je meer rust brengt in je werk en duidelijker communiceert. En hoe je moet omgaan met de vele mails, meetings en stress die daarbij komt kijken. Ben je actief op social media, dan ontdek je hoe je die écht zinvol kunt inzetten. Henkjan deelt je zijn ervaringen uit de muziekindustrie en Erik Jan die van zijn loopbaan binnen Nokia. Tussen die twee zijn méér overeenkomsten dan je aanvankelijk denkt…

Neem contact op